zaterdag 20 januari 2018

Bloghop StampFans

Vandaag een bloghop van StampFans


Met deze bloghop zetten we, hoe kan het ook anders, de Spring Catalogus en de SAB in het zonnetje. Ga er lekker voor zitten en laat je inspireren!


Ik heb de volgende producten gebruikt:

Cardstock: Whisper White, Blushing Bride en Basic Black
Stempelset: Picture Perfect Birthday
Embosfolder: Scattered Sequins

Ook benieuwd wat Sandra heeft gemaakt? Klik op Sandra




Of kijk je nog even terug bij Carmen? Klik dan op Carmen




Ik wens jullie een heel fijn weekend,
Anita





5 opmerkingen:

  1. mooi in zijn eenvoud, schitterende kleuren, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Anite, deze set is ook helemaal te gek.
    Vooral de teksten vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke, feestelijke kaart!
    De embossingfolder was me nog niet eens opgevallen in de catalogus ;) Is wel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita