zaterdag 2 januari 2021

Bloghop Team Happy Stars

 





Allereerst wil ik jullie een liefdevol, gezond, gezellig en creatief 2021 wensen.

In het nieuwe jaar beginnen we gelijk goed met een bloghop van Team Happy Stars.

Thema = Voorjaarscatalogus

Ik heb gekozen voor de stempelset Circle Celebration. Een hele leuke set waar je zoveel mee kan. Gewoon als kaart maar ook als achtergrond stempel.

Ik heb deze kaart bewust even zonder tekst gemaakt. Ik vind het altijd handig om een paar blanco kaarten in mijn bezit te hebben. Soms moet je een kaart versturen voor een bepaalde gelegenheid en laat je dan net niet die kaart op voorraad hebben. Met een blanco kaart stempel je de tekst erop en klaar is je kaart.

Ook zo benieuwd welke set de anderen hebben uitgekozen?

Hop dan gezellig mee.



10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, handig zo zonder tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Anita ;o)
    Leuk dat je meedoet deze maand met de hop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Janneke. Was last minute, maar het is zo leuk om mee te doen.

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Prachtig om de set op deze manier te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elise. Het is echt een leuke set. Vind het ook altijd leuk om zelf een achtergrond te stempelen.

      Verwijderen
  4. Gave kaart! Verrassende stempelset ;-) Maar zoals je zegt superleuk om achtergronden mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Verrassend hรจ๐Ÿ˜Š. Een aanrader.

      Verwijderen
  5. Prachtige kaart Anita!

    Leuke set heb je uitgezocht, weet nog niet of ik
    Deze ga aanschaffen...was eerst volmondig nee en nu twijfel geval hihi

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ina. Leuk dat ik je heb kunnen inspireren. De set is een aanrader (vind ik dan ๐Ÿ˜‰)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita