vrijdag 12 maart 2021

Stampin' Up - Pierced Blooms

 


Een woensdag was mijn lieve vriendin Monique jarig. 

Daar moest natuurlijk een felicitatiekaart voor worden gemaakt.

Roze is wel een favoriete kleur van haar:) Dus heb ik gekozen voor een roze/witte kaart. De pierced blooms dies erbij gepakt. En allemaal leuke bloemen uitgedraaid. 

Wat is het een leuke set. Echt een set die je overal voor kan gebruiken. 

Wil je ook aan de slag met deze set? Laat het me weten. Ik bestel 'm graag voor je. 

Fijn weekend.

6 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart en heel toepasselijk voor Monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,

    Ben ik ook weer even 🤗

    Zie heel wat prachtige gemiste kaartjes, zoals deze en de aarbeitjes.
    Begin deze set steeds leuker worden🙈

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Anita.
    Ik ben meteen volger van je geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Diny. Wat leuk dat je me gelijk bent gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita