donderdag 8 april 2021

Stampin' Up pakketjes

Voor het eerst als Stampin'Up demo wilde ik een koffie/thee & make organiseren.

Onder het genot van een kopje koffie/thee een kaart maken met Stampin'Up materialen. Maar door Covid-19 is dit helaas niet mogelijk.

Dus ga ik het anders doen.

Ik maak pakketjes waar je een kaart en een cadeaulabel mee kan maken. Het enige wat jij nog nodig hebt is lijm. Het design papier, cardstock is allemaal op maat gesneden. Er zit ook een beschrijving bij hoe je het maakt. Natuurlijk kun je de kaart en het cadeaulabel ook naar eigen inzicht maken. Bij de bestelling kun je aangeven voor welke gelegenheid je de kaart wil maken: felicitatie, beterschap of algemeen.

Het pakketje kost €5

Woon je in Rhenen? Dan bezorg ik het pakketje bij je thuis. Niet woonachtig in Rhenen? Dan stuur ik het pakketje op. De verzendkosten komen dan bovenop de prijs.

Interesse? Stuur dan een PB of een e-mail. Ik ga het dan voor je regelen.

Ik maak ook pakketjes voor kinderfeestjes of knutselprojecten voor op school. In overleg kunnen we dan een thema bedenken.

Een kaart kopen bij mij kan ook. 

Klik op het tabblad verkoop kaarten en je ziet wat de kosten, voorwaarden en welke kaarten er te koop zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita