woensdag 21 september 2022

Uitdaging met Ina

 


Een dagje later dan normaal, mijn planning was toch niet zo goed. Gelukkig was het voor Ina geen probleem om de uitdaging een dagje op te schuiven. En is het dan zover de 11e uitdaging alweer met Ina.

Deze keer mocht zij de uitdaging verzinnen. Het werd gebruik een embossingfolder. Daar heb ik er genoeg van en eigenlijk gebruik ik ze te weinig. 

Ik heb de stipjes embossingsfolder erbij gepakt. Vond dat wel toepasselijk met het stippen designpapier.

Ik ga snel kijken wat Ina heeft gemaakt. 



3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Anita.....ook je kaartje hieronder is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje Anita, we doen inderdaad te weinig met
    onze embossingfolders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    ik vind het een heel mooi kaartje geworden! Embossingfolders blijven leuk vind ik. Je kunt er best veel mee. En dat zwart wit geeft iets chics. Nu naar Ina...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita