maandag 2 januari 2023

Kussen

 


Ik wens jullie allemaal een gezond, liefdevol en creatief nieuwjaar.

Ik begin het nieuwe jaar weer met fysio en logopedie. 
Ik ga kleine stapjes vooruit met praten, maar die linkerarm werkt nog niet mee. Om deze toch te blijven trainen doe ik mijn oefeningen maar ook door een eenvoudig haakwerkje te haken. 

Dus ben ik op zoek gegaan naar een haakwerkje wat makkelijk is en ik nog kan gebruiken. Dit is het eindresultaat. Een kussen voor op de bank. Voor- en achterkant zijn klaar, nu nog het binnen kussen halen en dan beide panden aan elkaar haken. 

Binnenkort het eindresultaat. 

1 opmerking:

  1. Hoi Anita, dat ziet er prachtig uit. Zo regelmatig! En alle stapjes vooruit is vooruitgang, hoe klein ook. Houd moed!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita