zaterdag 27 april 2019

Bloghop team Happy Stars


Het heeft een tijdje geduurd, maar hier weer een berichtje van mij. Langzaam aan pak ik het kaarten maken weer op. 

Ik vind het dan ook erg gezellig dat ik weer mee kan doen met de bloghop van team Happy Stars. Deze keer had Janneke weer een leuke opdracht voor ons bedacht. We moesten onderstaande kleuren gebruiken en mochten alleen Whisper White of Very Vanilla extra toevoegen. 


Een super leuke kleurencombinatie! Heb de stempel en dies van Tropical Chic en de tekststempel Van Alles Wat er bij gepakt en dit is het eindresultaat geworden.



Ook benieuwd wat de anderen gemaakt hebben? Hop dan gezellig mee.

'n Fijne Koningsdag,
Anita





2 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart! Ook dit is een gave kleurencombi voor Tropical Chic...
    Gezellig dat je weer meedoet:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart Anita ;O)
    Leuk dat je deze set hebt gecombineerd met de kleuren combi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita