donderdag 10 maart 2022

Rainbow of Happiness - Hello World


Allereerst wil ik Miranda welkom heten. Wat leuk dat je mijn blog bent gaan volgen.

Ik ben aan de slag gegaan met de bundel Rainbow of Happiness. Voor deze kaart heb ik de dies gebruikt en het voordeel van deze dies is dat je snel 4 probjecten klaar hebt. Hoe leuk is dat.

De komende dagen ga je dus regenbogen voorbij zien komen.

Deze kaart is de 1e van vier.

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Crushed Curry
Blushing Beide
Balmy Blue
Mint Macaron


Heb je deze leuke bundel nog niet? En wil je met deze bundel aan de slag. Stuur me een mail en ik bestel 'm voor je.

Fijne dag,
Anita
 

1 opmerking:

  1. Een hele mooie regenboog heb je gemaakt Anita, leuke kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita