zaterdag 30 november 2019

Bloghop team Happy Stars


Het is weer tijd voor de bloghop van team Happy Stars. En ik doe deze keer weer gezellig mee. Het thema is deze keer: Winter

Ik hoefde niet lang na te denken. Ik heb de leuke set Snowman Season gebruikt. Super leuk voor winterse kaarten, maar ook voor kerstkaarten.  

Ik loop zoals elk jaar weer achter met de kerstkaarten, maar deze set gaat de komende dagen nog veelvuldig gebruikt worden.

Ook benieuwd wat de anderen gemaakt hebben? Hop dan gezellig mee.

Fijn weekend!
Anita








2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart!
    Lekker ijzig wit.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sneeuwpoppen blijven leuk! Gaaf kaartje, hier kan je wel een stapeltje kerstkaarten van maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita