woensdag 6 november 2019

Stampin'Up - We'll walrus be friends - Oeps te laat


Hier deel 2 van de set We'll walrus be friends. Ook deze keer is de walrus ingekleurd met de blends

Deze keer heb ik een combinatie gemaakt met de set Lined Alphabet. Deze set zie je ook regelmatig bij mij voorbij komen. De stempel en bijbehorende stans is een dure investering, maar geloof me het is het absoluut waard.

Ik heb weer een kaart klaar liggen, mocht ik een belangrijke gebeurtenis zijn vergeten, dan kan deze op de post. 

De komende periode zullen er regelmatig kerstkaarten voorbij komen. Vast herkenbaar, maar ik probeer elk jaar op tijd te beginnen met mijn kerstpost. Elk jaar lukt me dat niet, zo ook dit jaar. Dus ik ga een sprintje maken. Ben benieuwd of ik de enige ben met dit probleem.

Fijne dag,
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita