vrijdag 14 oktober 2022

CAS on Friday #242


Deze kaart heb ik gemaakt voor de CAS on Friday uitdaging. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een slimline kaart heb gemaakt. De stans had ik nog helemaal niet gebruikt (komt vast omdat ik zoveel leuke spullen hebt). Wilde voor deze uitdaging een slimline kaart maken en kon nu gelijk de nieuwe stans uittesten. Test geslaagd, ik vind 'm leuk.

De uitdaging is:

Black, white and one color

Ik heb Flirty Flamingo als andere kleur gebruikt. De bloemen zijn van de set Pretty Perennials van Stampin' Up.

Ik ga kijken wat de andere DT leden hebben gekozen als andere kleur. Kijk je mee? En meedoen vinden wij natuurlijk ook erg leuk. 

Fijn weekend,
Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita