dinsdag 4 oktober 2022

Uitdaging Ina


Op deze feestelijke dag hebben Ina en ik weer een uitdaging.

Ik heb deze keer gekozen voor maak een kaart met een bloem(en) of plant(en)

Ik heb de leuke set van Flowers of Friendship van Stampin' Up gebruikt. De bloenmen heb ik ingekleurd met de blends van Stampin' Up.

Ook zo benieuwd wat Ina heeft gemaakt? Ik ga snel op haar blog kijken en laat je bij ons een berichtje achter wat je van onze kaart vind? Vinden we allebei erg leuk. 

Fijne dag,
Anita

 

4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartješŸ˜

    Dank je wel voor je lieve en leuke verjaardagspaart.

    Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Totaal verschillend zijn jullie kaarten en ik vind deze van jou ook top! Goede ideeƫn bewaar ik altijd, dus deze zal ik opslaan en ter inspiratie gebruiken! Vind je vast wel goed...en anders hoor ik het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je deze gaat opslaan, geen probleem. Leuk als ik jouw versie een keer zie verschijnen op jouw blog.

      Verwijderen
  3. Oh wat een leukerd. Mooi dat contrast van de zwart-witte strook en de lieflijk gekleurde bloemetjes Anita. Ik vind hem heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita