vrijdag 28 september 2018

Bloghop Team Happy Stars



Het is weer tijd voor onze maandelijkse bloghop. Deze keer mochten wij ons laten inspireren door de Herfst- Winter catalogus

Dat is geen straf want blader de catalogus maar door dan zie je genoeg:)

Ik heb deze kaart gemaakt. Ik heb de achtergrond gestempeld met Buffalo Check. Het hart is van de set Takeout Treats. De tekststempel is Van alles wat (staat in de gewone catalogus) De cirkel is van Stitched Shapes Framelits. De banner is Takeout Thinlits.

De kaart heeft al een bestemming en zit in de schooltas van onze oudste. Morgen neemt hij afscheid van zijn juf. Een kaartje om haar te bedanken voor de fijne, gezellige en natuurlijk leerzame tijd.

Ik ga snel kijken wat de anderen hebben gemaakt en welke sets zij hebben gebruikt.

'n Fijne dag,
Anita





6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Anita ;o)
    Die achtergrond stempel is echt te leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk!
    Die achtergrond is ook echt een toppertje.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, Anita! Ik ben helemaal weg van deze achtergrond stempel!!😍

    Groetjes,
    Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje!
    Die achtergrond is geweldig en multi inzetbaar :-)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie naam en kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan ik ook kaarten bij u aanschaffen? Zou er graag een paar willen bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita