maandag 3 september 2018

Merry Christmas


Ik moet echt nodig gaan beginnen met de kerstkaarten. Elk jaar moet ik op het laatste moment nog kerstkaarten maken. Voor sommigen misschien herkenbaar:)

Nu zag ik een leuke sketch bij CAS on Friday en ben hiermee aan de slag gegaan met de nieuwe set en dsp van Stampin'Up. Een super leuke set en deze is niet alleen voor de kerst te gebruiken.

Dit is de sketch.
 

Ik heb weer een kerstkaart klaar. Nog een aantal te gaan!!

Gebruikte materialen:
Stempel: Nothing sweeter
DSP: Festive Farmhouse
Dies: Sweetly Stitched 

'n Fijne avond,
Anita



1 opmerking:

  1. Gave uitwerking van de sketch!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cas on Friday:)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita