zaterdag 24 augustus 2019

Stampin' Up - It starts with art - Happy Birthday


Voor een creatieveling is dit een super leuke set. Ik heb er een verjaardagskaart mee gemaakt. Ik heb het over de set It starts with art. Een aanrader is om ook de framelits erbij te bestellen. Ik heb daar nu de roze eyelits mee uitgestanst. Er zitten ook nog andere leuke stansen bij, zoals randjes en knopen.

De tekst is van Itty Bitty Birthday.

De kleuren die ik heb gebruikt van de Stampin' blends zijn: Flirty Flamingo, Basic Black en Smokey Slate.

De jarige jet heeft de kaart ondertussen al ontvangen. 

Groetjes,
Anita



2 opmerkingen:

  1. Hallo Anita,

    Wat een prachtige kaart in zwart/wit met een vleugje kleur!
    Zo'n kaart krijgen is al een kadootje op zich.

    Fijne dag Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart met superleuke details! Zwart/wit met een kleur het altijd goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita