donderdag 8 augustus 2019

Stampin'Up - Back on your feet - Hope you're back on your feet soon


Ik zag deze set in de catalogus staan en was er gelijk weg van. Weer een leuke set waar ik mijn Stampin' blends bij kan gebruiken. Ik heb de kaart verder eenvoudig gehouden.

Deze leuke set kun je bij mij bestellen voor € 25,00


Ik heb de kleuren Crumb Cake en Old Olive gebruikt voor het inkleuren. Het dsp is een restant van het oude kerstpapier van vorig jaar. Ook heb ik mijn favorieten dies weer gebruikt Stitched Shapes Framelits

Ik hoop dat ik hem verlopig niet hoeft te versturen, want dan gaat het met iedereen goed:)

Groetjes,
Anita

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,

    Wat een mooie kaart, ik houd hiervan. Zijn broertjes staan bij mij op mijn blog ;);)

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita