dinsdag 19 april 2022

Challenge Ina en Anita

 


Hebben jullie fijne paasdagen gehad en genoten van de zon?

Vandaag is het weer tijd voor de challenge van Ina en mij. Deze keer mocht zij weer de challenge weer bedenken. Wat was ik verrast toen ik post van haar kreeg met daarin een hele leuke verrassing en opdracht. 

Deze lieve stempel zat in de envelop en de challenge is "simpel" Maak iets met deze stempel. Een hele leuke challenge dus. En dit is het resultaat.

Ik heb de stempel met de blends van Stampin' Up ingekleurd en het dsp is ook van Stampin' Up. 

Ook zo benieuwd wat Ina heeft gemaakt? Kijk dan snel op haar blog.


2 opmerkingen:

  1. Wat een enig kaartje! Ina heeft je verwend, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig, leuke verrassing van Ina. Leuk dessinpapier heb je gebruikt en de kleurtjes komen mooi terug in de pakjes van het lieve afdrukje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita