donderdag 7 april 2022

Stampin' Up pakket - Cactus Cuties

 


Ik heb weer een leuk pakket samengesteld waar je 3 kaarten mee kunt maken. 
De stempel die ik gebruik is van Cactus Cuties. Wil je de stempel of de bundle erbij bestellen? Dan kan dit. Wil je ook andere Stampin' Up producten meebestellen dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Je kunt je wensenlijstje per mail aan me doorgeven.

In het pakket zit cardstock, designpapier, draad, pareltjes en een werkbeschrijving.

Voor het pakket betaal je €7,50, bestel je ook de stempelset of bundel dan komen deze kosten er natuurlijk nog bij. 

In Rhenen en Achterberg wordt het gratis thuisbezorgd. Woon je daarbuiten dan betaal je verzendkosten voor het versturen. 

Heb je interesse, stuur me dan een e-mail en ik maak het voor jou in orde. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita