donderdag 3 oktober 2019

Stampin' Up - Lined Alphabet


De juf, die mijn oudste vorig jaar heeft gehad, is de trotse mama van Mirthe geworden. Daar moest ik natuurlijk een kaart voor maken. Ik probeer er altijd wel een persoonlijk tintje aan te geven. 

Ik heb de stempel van Lined Alphabet gebruikt en daar de naam mee gestempeld. Deze set is echt een aanrader.

De set is bij mij te bestellen.

Zoals jullie wel gemerkt hebben kan ik van sommige spullen van Stampin' Up geen afscheid nemen. En laat ik deze spullen ook nog gewoon zien. Misschien heb jij het ook nog wel in je bezit en kan ik je nog inspireren. Het DSP en bloemetje is retired. Naast de kleuren zwart wit heb ik de kleur Flirty Flamingo gebruikt.

Het olifantje is van een ander merk (maar zo leuk te combineren met Stampin' Up). Het olifantje is ingekleurd met de blends.

De kaart is ondertussen op de post gegaan.

Tot de volgende blog,
Anita





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita