woensdag 16 oktober 2019

Stampin' Up - Sweetly Swirled - Lieve groetjes


Na onze bloghop van team Happy Stars ben ik in de herfstsfeer gebleven. 

Ik heb de stempel gebruikt van Sweetly Swirled. Ik vind het altijd leuk die cirkels en deze dan af te maken met bloemetjes of blaadjes. Deze stempel kun je hier dus prima gebruiken.




De kaart is allang op de post gegaan en is op de bestemming aangekomen. Het lukt me maar niet om een voorraad van kaarten te krijgen. Maar ja ik ben vast niet de enige die dit probleem heeft. 

Ik moet ook nodig aan de slag met de kerstkaarten. Dus de komende periode komt er ook regelmatig een kerstkaart voorbij. Eens kijken of het me dit jaar gaat lukken. Heb eigenlijk elk jaar nog wel kerstkaarten stress.

Tot gauw,
Anita



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita