dinsdag 22 oktober 2019

Stampin'Up - Harvest Hellos - Hey there pumpkin!




Het is alweer bijna Halloween. Overal zie je weer pompoenen en Halloween spullen. Ik heb helemaal niets met Halloween, maar deze stempelset is wel heel erg leuk.



Zoals je kunt zien zijn het niet alleen pompoenen maar ook appels die je kan stempelen. De appel komt ook zeker nog een keer voorbij op mijn blog.

Na een gezellige ochtend kaarten maken (veel kletsen en stempelen) is er toch productie gedraaid. De pompoenenkaart.

Ik heb de blends gepakt en de pompoen ingekleurd met de kleur Pumpkin Pie. Het gezichtje heb ik als achtergrond gebruikt. 

Zo'n ochtend gaat veel te snel voorbij, maar we houden het er zeker in.

Tot gauw,
Anita



1 opmerking:

  1. Hallo Anita,

    Zag dat ik alweer een 5 tal kaartjes had gemist :-(

    Ik vind ze prachtige, vooral de kaart voor Mirthe en de Halloween kaart springen er voor mij uit.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita