zaterdag 25 april 2020

Bloghop Team Happy Stars - Let's celebrate you!


Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen bij de bloghop van Team Happy Stars.

Deze keer hebben we het thema: 

Mannen/jongens inspiratie

Ik heb een verjaardagskaart gemaakt voor een jongeman.

Ik heb de stempelset van Bonanza Buddies gebruikt. Deze set gaat helaas niet mee met de nieuwe catalogus. Dus wil je hem nog ... laat het me dan weten. Wacht niet te lang, want op = op.

Ik ga inspiratie op doen bij de anderen.

Fijne dag!






2 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk!!
    Ook het "franje" randje is geweldig!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superfeestelijke verjaardagskaart en zeker in die felle, vrolijke kleuren! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita