zondag 19 april 2020

Kerst-Mix # 15




Het is vandaag zondag en dat betekent bij mij een kaartje maken voor de challenge van het Kerst-Mix blog.

Deze keer is de challenge: je favoriete kerststempel.

Dat was best een lastige, want ik heb zoveel leuke kerststempels:) Ik heb gekozen voor een stempel van CC Design. Misschien niet een echte kerststempel. Maar ik heb al veel kerstkaarten gemaakt met deze stempel.

Dit keer geen typische kerstkleuren, maar zachte kleuren. 

De andere spullen die ik heb gebruikt voor de kaart zijn van Stampin' Up.

Geniet van het mooie weer.


2 opmerkingen:

  1. Hoihoi Anita,

    Wat een prachtig kaartje in deze zachte tinten. Vanmiddag heb ik heerlijk gefreubeld, was hier ondanks het zonnetje te koud om buiten te zitten.

    Groetnis fan Ina

    Ps je moet misschien je kaartje opnieuw uploaden bij kerst-mix ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst Mix!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita