maandag 13 april 2020

Kerst-Mix - # 14





Op deze 2e paasdag geen paaskaart, maar een kerstkaart. 

Het wordt bijna een vast ritueel, op zondag een kerstkaart maken met de uitdaging van het Kerst-Mix blog.

Deze keer een kleurenchallenge.

Real Red - Old Olive - Sahara Sand

Ik heb mijn blends weer gebruikt en hiemee de stempel van Magnolia ingekleurd.

(helaas lukt het niet om mijn kaart te plaatsen op het blog, dus geen link van mij op het blog van Kerst-Mix blog)

Nog een fijne 2e paasdag!

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Anita.

    Ik probeer je sketch te onthouden en ja ook mij lukt het
    niet om te linken.

    Fijne dag verder en blijf gezond!

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het linken is gelukt dus je kaartje staat op ons blog! Die Magnolia stempels blijven leuk:-) Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita