zaterdag 28 december 2019

Bloghop team Happy Stars - Label me bold - Happy Birthday


Het is vandaag weer bloghop tijd.

Het thema deze keer is Voorjaar catalogus. Ik kan je zeggen dat hij ook deze keer weer gaaf is. De keuze is echt reuze. 

Ik heb voor deze bloghop een stempelset gebruikt die misschien niet gelijk opvalt, maar ik vind hem erg leuk. Ik hou ervan eigen achtergrondjes te maken en de tekststempels zijn ook super leuk. Verder heb ik de set (kun je gratis bestellen wanneer je voor € 60 euro besteld) The gang's all meer.

Zie je iets in de voorjaarscatalogus staan laat het me weten, dan bestel ik het voor je.

Ook zo benieuwd naar welke sets de anderen hebben gebruikt? Hop dan gezellig mee.

Een fijn weekend.
Anita






3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart Anita ;o)
    Die gang's all meer is zo'n leuke set .. net als de Label me Bold ..
    Leuk dat je meedoet met de blog hop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke en grappige kaart!
    Gave achtergrond :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita