dinsdag 31 december 2019

Stampin'Up - Let it snow


En dan op Oudjaarsdag toch nog een blogpost van mij. 

Ik was druk bezig met het opruimen van het kerstpapier en toen kwam ik ook dit afdrukje tegen en ja wat doe je dan.... Je gaat er lekker voor zitten en klaar is je kerstkaart voor het nieuwe jaar:)

Jullie hebben het vast wel voorbij zien komen maar vanaf 7 januari is er een nieuw blog dat er voor zorgt dat je in 2020 geen kerstkaarten stress meer hebt. Ik ga hier zeker aan meedoen want je mag Stampin'Up gebruiken maar ook andere merken die nog te leuk zijn om te gebruiken. Het blog heet Kerst-Mix Heerlijk een keer geen kerstkaarten stress meer.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling!
Anita

1 opmerking:

  1. Ben ik ook nog even op valreep van het jaar.
    Dank je wel voor je trouwe bezoekjes en berichtjes.

    Fijne jaarwisseling

    Wat je kaartjes betreft die ik nu gemist heb, mooi!

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita