woensdag 25 december 2019

Stampin'Up - The gang's all meer - Happy Birthday


Allereerst wil ik jullie allemaal een fijne kerst wensen!

Het is me ook dit jaar weer gelukt de kerstkaarten op tijd klaar te krijgen. Nu hopen dat de post ze ook op tijd heeft bezorgt.

Op de valreep heb ik er weer nieuwe vriendjes bij :) De set The gang's all meer kun je gratis bestellen wanneer je voor € 60 euro besteld. Ja de Sale-a-bration gaat weer bijna starten. Er staan zoveel leuke stempels, stansen en DSP in dat je de € 60 zo bij elkaar hebt gekozen;)

De tekststempel is uit de nieuwe catalogus te bestellen. Hij heet Label me bold. Een gave set met leuke teksten en achtergrondstempels. Van beide sets zie je snel nog iets voorbij komen op mijn blog. 

Zie je een leuke set, laat het me weten dan bestel ik het voor je.

Met deze kaart wil ik ook meedoen met de design call van CAS on friday.  Het lijkt mij een super leuke uitdaging mijn kaarten CAS te maken. Ook hoop ik de volgers te kunnen inspireren. Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten.


Fijne dagen,
Anita




2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Dank je wel, Anita